با همراهی هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران و طبق لیست ارسالی
معاونت درمان وزارت بهداشت بیمارستانهای شهدای مصیری، ولی عصر، امام حسین و سایر
پروژههای بهداشتی درمانی استان فارس و
شهرستان فسا تجهیز شده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز ، دکتر سید ابوالفضل
هاشمی در خصوص تجهیز بیمارستان 64 تختخوابی شهدای مصیری شهرستان رستم اظهار داشت: این مکان
درمانی در 3 طبقه به مساحت 30 هزار مترمربع احداث شد که دارای 15 بخش، اتاقهای عمل، بخشهای ویژه ICU، CCU، زایشگاه، نوزادان،اطفال، بخشهای جراحی زنان و مردان و ... است.
وی با بیان اینکه بیمارستان شهدای مصیری شهرستان رستم در 160 کیلومتری شهر
شیراز واقع شده و پیش از این مرکز درمانی در این شهرستان وجود نداشت، افزود: با
همراهی هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران این بیمارستان تجهیز کامل شده
و با حضور رئیس جمهور و مسئولان مربوطه افتتاح شد تا مردم این منطقه از خدمات
درمانی در محل سکونت خود بهره مند شوند.
دکتر هاشمی خاطرنشان کرد: بیماران نیازمند دیالیز تا پیش از تجهیز و افتتاح
این بیمارستان برای درمان به شهرستانهای اطراف مراجعه میکردنند اما هم اکنون با
مجهز شدن 7 تخت دیالیز برای مردم شهرستان رستم نیازی به مراجعه به سایر شهرستانها
نیست.
گفتنی است؛ با مساعدت هیات امنای صرفه جویی ارزی بیمارستان 184 تختخوابی فسا
در چهار طبقه و با 6 اتاق عمل و سایر بخش های درمانی، به عنوان یکی از مجهزترین و
کار آمدترین مراکز درمانی شرق فارس و جنوب کشور آماده خدمت به مراجعهکنندگان است.