يک شنبه 7 تير 1405
1
2:12:12
سال اقتصاد مقاومتی در سایه وحدت ملی و امنیت ملی
فارسی
English
Toggle navigation
صفحه نخست
ارتباط با ما
تماس با ما
درباره ما
قانون هیات امنای صرفه جویی ارزی
بخشهای داخلی هیات امنا
اعضای هیات امنا
روسای سابق و فعلی هیات امنای صرفه جویی ارزی
پیشنهادها، انتقادات و شکایات
اخبار
اطلاعیه
اخبار وزارت بهداشت
اخبار هیات امنا
واحد ها
ریاست
اجرایی
مناقصات
امور مجلس
امور حقوقی و قراردادها
روابط عمومی و امور بین الملل
طرح و برنامه
امور مالی
بازرگانی
درباره ما
اداره بازرگانی داخلی
اداره فروش
اداره بازرگانی خارجی
منابع انسانی و پشتیبانی
انبار
فناوری اطلاعات
شرکتهای تابعه
خدمات
کاشت حلزون شنوایی
پیوند ریه
پیوند قلب
پیوند کبد
پیوند مغز استخوان
تامین ملزومات مصرفی
تامین تجهیزات سرمایه ای
ماموریت های ویژه
گالری
گزارش تصویری
گالری فیلم
موشن گرافیک
گزارشها
گزارش عملکرد سالانه
گزارش عملکرد سال 1403
گزارش عملکرد سال 1402
گزارش عملکرد سال ۱۴۰۱
گزارش عملکرد سال ۱۴۰۰
گزارش عملکرد سال 1399
فصلنامه
مناقصات
میز خدمت
سامانه شفافیت
قانون هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران
مناقصات هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران
گزارش عملکرد هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران
گزارش عملکرد سال 1403
گزارش عملکرد سال 1402
گزارش عملکرد سال 1401
گزارش عملکرد سال 1400
گزارش عملکرد سال 1399
گزارش جلسات هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران
گزارش جلسه مورخ 1403/11/24
گزارش جلسه مورخ 1403/12/14
میز خدمت الکترونیکی
برگزاری اولین جلسه اعضای جدید هیات امنای صرفه جویی ارزی
اولین جلسه اعضای جدید هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران بعداز ظهر روز گذشته مورخ 29 دی ماه 1403 برگزار شد.
تاريخ:سی ام دی 1403 ساعت 10:48
|
کد : 4032
|
مشاهده: 173
این جلسه در محل ساختمان ستادی هیات امنای صرفهجویی ارزی در معالجه بیماران برگزار شد و در ادامه، پس از ارائه گزارش عملکرد هیات امنا، شامل تشریح فعالیتها، دستاوردها و برنامههای اجرایی این نهاد در دوره گذشته، از اعضای پیشین تقدیر و تشکرشد.
با توجه به ابلاغ شماره 100/975مورخ 1403/10/23وزیر بهداشت، جناب آقای دکتر ظفرقندی، مبنی بر انتصاب اعضای هیات امنای صرفهجویی ارزی و به استناد مفاد ماده دو قانون تشکیل این نهاد(مصوب جلسه مورخ 1378/9/21مجلس شورای اسلامی)، بحث، گفتگو و تبادل نظر در خصوص انتخاب رئیس و برنامههای آتی مورد نظر صورت گرفت.
در پایان این جلسه، دکتر خسرو صادقنیت، مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی، ضمن ارائه توضیحاتی پیرامون لزوم برنامهریزیهای دقیق و منسجم، بر اهمیت همکاری جمعی برای تحقق اهداف مورد نظر تأکید کرد.
وی با اشاره به این نکته که بیمارستانها بدون تجهیزات قادر به آغاز فعالیت نخواهند بود، مسئولیت تأمین این تجهیزات را بر عهده هیات امنای صرفهجویی ارزی در معالجه بیماران دانسته و ابراز امیدواری کرد که این نهاد با عزمی راسخ و قوت هرچه بیشتر به مسیر خود ادامه دهد.
گفتنی است، دکتر محمدرضا ظفرقندی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در حکمی، دکتر خسرو صادق نیت، دکتر مهدی پیرصالحی، دکتر سیدسجاد رضوی، مهندس سیدحسین صفوی و دکتر محمد رضا جباری را به عنوان "اعضای هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران" منصوب کرد.
اعضای هیات امنای صرفهجویی ارزی در معالجه بیماران منصوب شدند
https://hoa-ir.com/News/1/4032
آدرس ايميل شما:
*
آدرس ايميل دريافت کنندگان
*
Sending ...
نظرات خود را از طریق فرم ذیل ارسال بفرمایید
*
پیشنهادها، انتقادات و شکایات
شرکتهای تابعه
پیوندها
نظرسنجی
طراحی و توليد نرم افزار :
نوآوران فناوری اطلاعات امروز