يک شنبه 7 تير 1405    12:12:12
سال اقتصاد مقاومتی در سایه وحدت ملی و امنیت ملی
Header
برگزاری اولین جلسه اعضای جدید هیات امنای صرفه جویی ارزی

اولین جلسه اعضای جدید هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران بعداز ظهر روز گذشته مورخ 29 دی ماه 1403 برگزار شد.

اولین جلسه اعضای جدید هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران بعداز ظهر روز گذشته مورخ 29 دی ماه 1403 برگزار شد.
  تاريخ:سی ام دی 1403 ساعت 10:48   |     کد : 4032   |     مشاهده: 173
این جلسه در محل ساختمان ستادی هیات امنای صرفه‌جویی ارزی در معالجه بیماران برگزار شد و در ادامه، پس از ارائه گزارش عملکرد هیات امنا، شامل تشریح فعالیت‌ها، دستاوردها و برنامه‌های اجرایی این نهاد در دوره گذشته، از اعضای پیشین تقدیر و تشکرشد.

با توجه به ابلاغ شماره 100/975مورخ 1403/10/23وزیر بهداشت، جناب آقای دکتر ظفرقندی، مبنی بر انتصاب اعضای هیات امنای صرفه‌جویی ارزی و به استناد مفاد ماده دو قانون تشکیل این نهاد(مصوب جلسه مورخ 1378/9/21مجلس شورای اسلامی)، بحث، گفتگو و تبادل نظر در خصوص انتخاب رئیس و برنامه‌های آتی مورد نظر صورت گرفت.

در پایان این جلسه، دکتر خسرو صادق‌نیت، مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی، ضمن ارائه توضیحاتی پیرامون لزوم برنامه‌ریزی‌های دقیق و منسجم، بر اهمیت همکاری جمعی برای تحقق اهداف مورد نظر تأکید کرد.

وی با اشاره به این نکته که بیمارستان‌ها بدون تجهیزات قادر به آغاز فعالیت نخواهند بود، مسئولیت تأمین این تجهیزات را بر عهده هیات امنای صرفه‌جویی ارزی در معالجه بیماران دانسته و ابراز امیدواری کرد که این نهاد با عزمی راسخ و قوت هرچه بیشتر به مسیر خود ادامه دهد.

گفتنی است، دکتر محمدرضا ظفرقندی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در حکمی، دکتر خسرو صادق نیت، دکتر مهدی پیرصالحی، دکتر سیدسجاد رضوی، مهندس سیدحسین صفوی و دکتر محمد رضا جباری را به عنوان "اعضای هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران" منصوب کرد.

https://hoa-ir.com/News/1/4032
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 


نظرات خود را از طریق فرم ذیل ارسال بفرمایید


خیابان طالقانی، بین حافظ و نجات الهی، پلاک366

تلفن: 42601000-021
۰۲۱-۸۸۸۰۷۲۴۴

ایمیل: info@hoa-ir.com