انتصاب رئیس هیات امنای صرفه‌جویی ارزی در معالجه بیماران در ستاد تدابیر ویژه تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت
طی حکمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعضای ستاد تدابیر ویژه تجهیزات و ملزومات پزشکی را منصوب کرد.
تاريخ : پنجم خرداد 1404 ساعت 15:22   کد : 4112
متن حکم دکتر محمدرضا ظفرقندی به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر خسرو صادق‌نیت، مشاور محترم اینجانب و مدیرکل حوزه وزارتی
جناب آقای دکتر مهدی پیرصالحی، معاون محترم اینجانب و رییس سازمان غذا و دارو
جناب آقای دکتر سیدسجاد رضوی، معاون محترم درمان
جناب آقای مهندس طاهر موهبتی، معاون محترم توسعه مدیریت و منابع
جناب آقای مهندس سیدحسین صفوی، رییس محترم هیأت امنای صرفه‌جویی ارزی در معالجه بیماران
جناب آقای دکتر سعیدرضا شاهمرادی، مدیرکل محترم امور تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو

با سلام و احترام؛

با استناد به تبصره (2) ماده 14 قانون مربوط به مقررات امور پزشکی، دارویی، مواد خوردنی و آشامیدنی و بندهای 11، 12، 13 و 17 ماده 1 قانون تشکیلات و وظایف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و به منظور هم‌افزایی و هم‌گرایی حداکثری ارکان ذی‌ربط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در امر تأمین و بهره‌برداری از ملزومات و تجهیزات پزشکی، ارتقا سطح قاعده‌مندی نظام خرید تجهیزات و ملزومات پزشکی، استفاده بهینه از منابع اعتباری موجود، فراهم‌سازی امکان بهره‌مندی عادلانه آحاد مردم از خدمات سلامت با مطلوب‌ترین کیفیت ممکن و مناسب‌ترین قیمت قابل حصول، تأمین ذخایر راهبردی تجهیزات و ملزومات پزشکی، تقویت توان تولید داخلی تجهیزات و ملزومات پزشکی، به موجب این ابلاغ، به مدت دو سال به عنوان عضو ستاد تدابیر ویژه تجهیزات و ملزومات پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب می‌شوید.

با توجه به جایگاه مهم این ستاد، انتظار می‌رود، شخصاً در جلسات حضور یافته و نسبت به انجام امور محوله اقدام فرمایید. امید است با استعانت از درگاه خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر(عج)، در راستای پیش‌برد اهداف نظام سلامت و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی موفق و مؤید باشید.