به گزارش روابط عمومی هیات امنای صرفه جویی ارزی، نشست انجمن شرکت های مهندسی پزشکی ایران و اتحادیه بازرگانانِ تجهیزات پزشکی ایران با دکتر سید عباس حسنی، ریاست هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران، امروز سه شنبه مورخ 21 اردیبهشت 95 از ساعت 14 الی 15 در محل تالار مناقصات هیات امنا برگزار شد.
در این نشست پیرامون نحوه مشارکت شرکت های تجهیزات پزشکی در برنامه های عملیاتی هیات امنا در راستای اجرای سرفصل های طرح تحول نظام سلامت و همچنین درباره سیاست های هیات امنا در سال 1395 بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
در این نشست رامین فلاح نایب رییس انجمن شرکت های مهندسی پزشکی، ابراهیم زندی عضو هیات مدیره انجمن، و امیر رضا صمدزاده حضور داشتند. طبق اخبار قبلی قرار بر این بود که آقایان حسین رضوانی رییس انجمن شرکت های مهندسی پزشکی ایران، مجتبی معظمی رییس اتحادیه بازرگانان تجهیزات پزشکی ایران، سعید صانعی نایب رییس اتحادیه و سید حسین لسان عضو هیات مدیر اتحادیه در این نشست حضور داشته باشند که به علت پاره ای از مشکلات حضورشان در این نشست میسر نشد.
دکتر محمدحسین دشتی، مدیر بازرگانی هیات امنا و مهندس سید مرتضی پوررضوی مشاور رییس هیات امنا نیز در این نشست دکتر حسنی را همراهی کردند.